Przejdź do treści

Bilquis Love

Strona internetowa sklepu z ubraniami z jedwabiu Bilquis.

Stworzyłem całościową koncepcję butiku online dla cenionej na rynku marki odzieżowej, oferującej jedwabne ubrania na każdą okazję. Zaproponowałem nietypowe kategorie, które stały się pozycjami głównym menu. Ponieważ marka prowadzona jest przez projektantkę i aspiruje do rynku luksusowego, zaproponowałem stworzenie magazynu modowego (w miejsce aktualności). Dodatkowo stworzyłem nową wersję logo z sygnetem i dopiskiem.

NeSpoon

Urban Art w najlepszym wydaniu. Zdjęcia prac artystki stanowią esencję estetyki strony. Zadanie podstawowe: nie przeszkadzać. Strona dedykowana kuratorom, zatem wyposażona w specjalistyczne narzędzie do przeszukiwania ogromnej ilości realizacji. Do tego smaczki, jak dobrany font czy cyfrowa przeglądarka albumu.

Muzeum Literatury

Strona ważnej stołecznej instytucji kultury. Muzeum posiada 5 oddziałów, a każdy z nich własne aktualności. Klient potrzebował w czytelny sposób (WCAG) opowiedzieć o wystawach odbywających się w oddziałach stacjonarnych, ale też zaprezentować na stronie wystawy online, których ilość będzie się zmieniać z czasem. Zaproponowałem ograniczenie palety kolorów do odcieni szarości, z dominującym czarnym, mocnym, czytelnym fontem.

Hejman Studio

Nagłówek strony internetowej Oli Hejman. Naszyjniki.

Duże możliwości w kompaktowym layoucie. Od początku postawiłem na połączenie funkcji wizerunkowych ze sprzedażowymi. Delikatna, kobieca estetyka artystki zainspirowała mnie do poszukania kolorów i typografii odzwierciedlających tożsamość marki.

NeoAkademia

Firma prowadząca wysoko specjalistyczne szkolenia biznesowe zdecydowała się na stworzenie strony prezentującej jej ofertę w czytelny sposób. Zaproponowałem dynamiczne barwy w wąskiej palecie kolorystycznej oraz mechanizm zaawansowanego wyszukiwania. Strona gotowa do szybkiego wdrożenia sprzedaży online.

Przestrzeń Transformacji

Projekt strony jednej z inicjatyw Fundacji Twoja Transformacja, czyli ekowioski. Strona przedstawia plan zagospodarowania terenu i aktywności, związanych z rozwojem osobistym. Jest skierowana na tym etapie przede wszystkim do instytucji, które wspierają na różne spsoby takie inicjatywy.

Fundacja „Krewniacy”

Fundacja KREWNIACY od ćwierćwiecza zajmuje się promocją krwiodawstwa. Projektując tę stronę szukałem rozwiązania, które pozwoliłoby odejść od oczywistej i wymaganej przez Klienta czerwieni. Rozbudowałem paletę kolorów, aby była ciepła, przyjazna i dostępna dla szerokiej grupy docelowej.

Do Miękkości

Strona internetowa gabinetu osteopatycznego Do Miękkości.

Dla Ewy, będącej uznaną osteopatką, został stworzony branding oraz strona internetowa. Ewa posiada gabinet na Żoliborzu, którego charakterystycznym elementem wystroju gabinetu jest tapeta w kwiatowy wzór, którego użyłem jako ważnej części designu strony.
Strona w kompaktowy sposób przedstawia ofertę Ewy, rozwijając opis dopiero na podstronie „O mnie”, gdzie za pomocą graficznego timeline’u zostały przedstawione liczne szkoły i kursy, w których uczestniczyła.

BIOINSTYTUT

Nagłówek strony internetowej Bioinstytutu. Kobieta i mężczyzna na zielonym tle.

Para nauczycieli bioenergoterapii potrzebowała przystępnej dla szerokiego grona odbiorców, kolorowej i pełnej wrażeń strony, aby udostępnić informacje o nadchodzących kursach oraz ogromną bazę wiedzy w postaci tekstów i filmów.

Joanna Kowalik

Strona internetowa gabinetu psychoterapeutki i instruktorki mindfullnes Joanny Kowalik.

Strona internetowa miała za zadanie zaprezentowanie dwóch obszarów usług prezentowanych przez Joannę, czyli kursów mindfullness oraz psychoterapii indywidualnej. Klientka zgłosiła potrzebę utrzymania strony w najbardziej możliwym minimalistycznym stylu. Poza ofertą, na stronie zamieściłem testimoniale oraz najnowsze wpisy na Instagramie, który klientka prowadzi systematycznie.