ICM NORD
Międzynarodowa firma zajmująca się inwestycjami budowlanymi w szerokim zakresie. Zapotrzebowanie obejmowało stworzenie one-pagera będącego rozbudowaną wizytówką zawierającą portfolio, ofertę oraz formularz kontaktowy.
Międzynarodowa firma zajmująca się inwestycjami budowlanymi w szerokim zakresie. Zapotrzebowanie obejmowało stworzenie one-pagera będącego rozbudowaną wizytówką zawierającą portfolio, ofertę oraz formularz kontaktowy.
Studio Tralalab działa prężnie na rynku nagrań lektorskich oraz muzycznych. Prowadzący je Kuba Orłowski to kompozytor i producent, który potrzebował nowoczesnego, ale pozbawionego przepychu narzędzia do komunikowania swoich licznych usług. Powstała responsywna, minimalistyczna strona w odcieniach szarości, wzbogacona kilkoma mikroanimacjami.
Fundacja Sztuki Zewnętrznej zajmuje się street artem, ale też ładem w przestrzeni publicznej. Jest to instytucja odpowiedzialna za wydanie najważniejszych pozycji książkowych, dotyczących sztuki ulicy w Polsce. Przez kilka lat tworzyła galerię Forty / Forty -miejsce otwarte, do którego zapraszano artystów z całej Europy.
Duże portfolio artystki, prezentujące dorobek z 20 lat pracy twórczej. Należało znaleźć sposób na pokazanie ogromnej ilości obrazów i innych projektów. Do tego powstał blog, który artystka prowadzi regularnie. Strona jest dostępna w dwóch językach. Design opiera się przede wszystkim na pracach artystki wg zasady im mniej ingerencji, tym lepiej.
Strona GMP miała być prosta, minimalistyczna i syntetyczna. Taki efekt udało się osiągnąć, ale poza kilkoma podstronami informacyjnych, znajdziemy też spory formularz rejestracyjny oraz aktualności stworzone na mechanizmie bloga.
W nagłówku wprowadziłem film, który jest jedynym elementem „ozdobnym” na stronie.
One-pager prezentujący w elegancki sposób spółki grupy kapitałowej AAG. Zadanie polegało na przedstawieniu krótkich notek informacyjnych o każdej ze spółek wraz z odesłaniem do ich stron internetowych i dobraniu serii nowoczesnych ilustracji, które zobrazowałyby ich działalność. Ze względu na minimalizm strony, zaproponowałem mikro animacje, które w subtelny sposób urozmaicają doświadczenie użytkownika. Strona wielojęzyczna.
Agnieszka jest coachem z wieloletnim doświadczeniem. Praca strategiczna nad stroną internetową pozwoliła zdefiniować kluczowe obszary, które chce komunikować, spośród licznych możliwości. Powstała prosta wizytówka z efektownym video w nagłówku.
Strona dla arteterapeutki, która postanowiła stworzyć przestrzeń nie tylko zawierającą jej ofertę, ale też umożliwiającą zakup wejść na warsztaty oraz sporą dawkę wiedzy o technikach, którymi się posługuje.
Moja autorska galeria i portfolio, prezentująca działania artystyczne, od rzeźby i street artu pp fotografię i video art.
Aby pokazać duży dorobek, użyłem różnorodnych narzędzi, od galerii po feed z instagrama.
Pracownia ceramiczna prowadzona przez charyzmatyczną artystkę. Jasno określona stylistyka jej dzieł -organiczna, kobieca, w naturalnych kolorach, stała się podstawą designu strony.
Jest to one-pager prezentujący ofertę warsztatów, z dodanym sklepem online, w którym artystka od czasu do czasu prezentuje obiekty na sprzedaż.